PRISTATYMAS Į OMNIVA PAŠTOMATĄ 3.49 €

Universalūs prisitraukimo skersiniai (pasirinkimų pasiūlymai +patarimai)

Vienas paprasčiausių ir patogiausių būdų pradėti jėgos treniruotės yra tai atlikti su savo svoriu. Kaip? Pavyzdžiui, tam yra vienas itin naudingas įrankis – prisitraukimo skersinis.

 

Tai treniruoklis už prieinama kaina, kurį lengva įdegti ir leidžia atlikti daugybę įvairių pratimų. Mes sukūrėme šį straipsnį, norėdami supažindinti su prisitraukimų skersiniu ir jo siūlomomis treniruočių galimybėmis.

 

Skersiniai


Kas yra prisitraukimų skersinis ir kokia jo paskirtis?


Horizontalus ir metalinis treniruoklis, skirtas mankštai su savo kūno svoriu, kurį galima sumontuoti, pavyzdžiui, tarp durų angos arba durų rankenos. Galite pakabini ir atlikti prisitraukimus.

 

Kam tinka prisitraukimų skersinis?

 

Prisitraukimų skersinis yra patogi priemonė visiems sporto entuziastams, nepriklausomai nuo amžiaus, lyties ar treniruočių lygio. Pradedantiesiems, kurie dar nesugeba atlikti prisitraukimo, tai taip pat suteikia galimybę tiesiog pakabėti ir ištiesti nugarą. Kabėjimas padeda nuo nugaros skausmų, taip pat gerai tinka žmonėms, dirbantiems nuolatinę priverstinę padėtį.

 

Skersiniai

Kokie yra skirtingi prisitraukimų skersinio tipai?

 

Yra dviejų tipų prisitraukimų skersiniai – pirmasis yra reguliuojamo ilgio metalinė svirtis, einanti tarp durų apsaugų. Kadangi žmonių namų durų angos yra labai skirtingo pločio, todėl parduotuvėje Budopunkt taip pat yra dviejų dydžių skersiniai.

 

Jis gali būti tvirtai pritvirtintas tarp durų angų, kad neliktų nuolatinių žymių ir nereikėtų varžtų ar kalbių. Įstatydami skersinį tarp durų, tiesiog pasukite galus, kol jie bus tvirtai pritvirtinti prie sienos arba durų staktos. Taip pat, pasukdami skersinį galite jį nuimti.

 

Antrojo tipo skersinis montuojamas ant durų rankenos. Viena vertus, skersinis remiasi į durų rankeną, kita vertus, paties vartotojo kūno svorį. Taigi tokį skersinį laiko jėgų pusiausvyra. Abiejų tipų skersiniai paprastai turi rankų paminkštinimus iš įprastos gumos arba putplasčio gumos.

 

Skersiniai

Į ką atkreipti dėmesį renkantis prisitraukimų skersinį?

 

Svarbiausia renkantis skersinį žinoti norimų naudoti durų plotį. Taigi prieš pirkdami prisitraukimų svirtį būtinai išmatuokite durų angą namuose ir pažiūrėkite, ką jos siūlo. Tokiu būdu galite nuspręsti, kuris svirties tipas ir dydis labiausiai tiktų. Tačiau, jei būtų perkamas netinkamo dydžio finansinis svertas, jį galima pakeisti „Budopunkt“, remiantis pirkimo kvitu.

 

Kaip visada, žiūrėkite gaminio vadovą. Jei tvirtinimo detalės yra skersinio pakuotėje, reikėtų ištirti, ar jas reikia naudoti, ar galima naudoti be jų. Tvirtinimo detalės paprastai nereikalingos, tačiau tikrai verta ją patikrinti. Be to, iš anksto įsitikinkite, kad atitinkama durų rankena ar kita vieta, kur norite sumontuoti prisitraukimų skersinį, tikrai atlaikys šį sunkumą. Apskritai, skersinio keliamoji galia yra labai gera, tačiau, pavyzdžiui, žmones, sveriančius daugiau nei 100 kg, taip pat reikėtų patikrinti, ar sistema gali išlaikyti jų svorį prieš naudojimą.

 

Skersiniai

Kaip naudotis prisitraukimų skersiniu?

 

Prisitraukimai yra gana sunkus pratimas ir reikalauja gana stiprios viršutinės kūno dalies. Prieš pradedant pratimus atlikti ant skersinio, norint išvengti raumenų pažeidimo, būtina reikia tinkamai sušildyti. Be to, visi, turintys traumų, prieš pradėdami treniruotis iš baro, turėtų pasitarti su gydytoju ar kinziterapeutu.

 

Be prisitraukimų, galite atlikti ir kūno raumenų pratimus, pavyzdžiui, treniruoti pilvo raumenis. Skersinis turi būti dedamas, ne tik durų angos viršuje, bet ir apačioje. Tada svirtį galima naudoti, kaip piršto sienelę, ir Jūs galite treniruoti kūno raumenis, įdedami kojų pratimus tarp jų.

 

Geriausia išmokti kiekvieną pratimą jį atliekant, taip pat naudoti pagalbines priemones, kurios palengvina pratimus. Prisitraukimus taip pat galima naudoti su ilgomis elastinėmis juostomis ir dirželiais. Guminė juosta gali būti pritvirtinta prie skersinio, todėl lipant ant jos lengviau pradėti praktikuoti prisitraukimo traukimą, nes juosta padeda geriau įsitempti. Elastinių juostų ir dirželių pagalba galite gerai ištiesti ir atpalaiduoti raumenis po treniruotės.

 

Pratimų rekomendacijos

 




 

Jei skaitydami straipsnį taip pat norėjote įsigyti tokią reikalingą mokymo priemonę, peržiūrėkite prisitraukimų skersinių pasirinkimą „Budopunkt“ elektroninėje parduotuvėje arba užsukite į mūsų parduotuvęadresu Savanorių per. 284A, Kaunas.

 

Jei straipsnis jums buvo naudingas, spustelėkite „Patinka“, o jei jūsų draugai gali susidomėti, spustelėkite „Bendrinti“.

Jūsų atsiliepimai mums yra labai svarbūs, nes jie parodo, kad verta kurti aukštos kokybės turinį lietuvių kalba :)